Zespół Nowej Panoramy Literatury Polskiej zaprezentował czwarte seminarium z cyklu "Nowa Panorama Literaturoznawstwa Cyfrowego” o tytule: W drodze między grą wideo a serialem. Studium przypadku “The Last of Us”
Słowo wstępne wygłosili dr hab. prof. UŚ Magdalena Piekara, dr hab. prof. IBL PAN Bartłomiej Szleszyński oraz dr Paweł Rams z IBL PAN.
Lista lektur:
- Szleszyński, Bartłomiej. 2013. „Jak przeżyć traumę apokalipsy i odzyskać wiarę w ludzi (w grze «The Last of Us»)”. IBL PAN, sygn. P.I.2795. https://rcin.org.pl/dlibra/publication/75091/edition/55033.
- Szleszyński, Bartłomiej. 2018. „People Like Animals? The Significance of Animal Threads in the Post-Apocalyptic World in The Last of Us”. W Animals and Their People, 191–200. Brill. https://doi.org/10.1163/9789004386228_013
- Porównanie scen z gry wideo i serialu: a) PlayStation. 2012. The Last of Us - 2012 Gamescom Trailer. https://www.youtube.com/watch?v=MX6eqoCLbTc. b) THE LAST OF US 4K HDR | Joel & Ellie Traveling Scene - Alone and Forsaken by Hank Williams (S1E4), 2023. https://www.youtube.com/watch?v=kOjgYt16JIM.
komentarze (0)